Шановні десятикласники,
з віртуальною кімнатою Google Classroom у нас діло не пішло - долучився аж один учень, тому всі завдання будуть на цій сторінці.
Самостійна робота (підготовка до ЗНО)
(Дехто вже її виконав, але можна покращити оцінку. Я зарахую кращий результат)
Тема. Розрізнення прислівників і співзвучних сполук.
1. Опрацюйте у підручнику §46
2. Перегляньте відео.
3. Виконайте вправи № 3, 7 с.145-146
Усі вправи, що виконали, можна надсилати на Viber 0971507229, або на електронну пошту natbug@meta.ua
Тема. Написання не, ні з різними частинами мови.
1. Опрацюйте у підручнику §47
2. Перегляньте відео.
3. Виконайте вправи № 4, 5 с.149
Контрольна робота №3
Морфологічна норма
Тема. Морфологічна норма. Морфологічна помилка. Іменник. Рід іменника. Паралельні родові форми іменника.
1. Опрацюйте у підручнику §48 - 49
2. Перегляньте відео.
3. Виконайте вправи № 2, 7 с.158, 160
Тема. Число іменника. Іменники, що мають лише форму однини або множини.
2. Перегляньте відео.
Тема. Число іменника. Іменники, що мають лише форму однини або множини.
1. Опрацюйте у підручнику §50 - 51
3. Виконайте вправи № 5, 7 с.163, 165
Тема. Контрольне есе на тему "Ціна недбалості", "Мій вибір - здоровий спосіб життя".
Тема. Складні випадки відмінювання іменників І, ІІ, ІІІ і ІV відмін.
1. Опрацюйте у підручнику §52 - 53
2. Перегляньте відео.
3. Виконайте вправи № 4, 7 с.168, 170
Тема. Складні випадки відмінювання іменників І, ІІ, ІІІ і ІV відмін.
Тема. Закінчення -у (-ю), а (-я) в іменниках родового відмінка однини чоловічого роду.
1. Опрацюйте у підручнику §54
2. Перегляньте відео.
3. Виконайте вправи № 5, 7 с.173, 174
Тема. Особливості кличного відмінку.
1. Опрацюйте у підручнику §55 - 56
2. Перегляньте відео.
3. Виконайте вправи № 5, 7 с.177, 178
Тема. Творення й відмінювання імен по батькові.
1. Опрацюйте у підручнику §57 - 58
2. Перегляньте відео.
3. Виконайте вправи № 5, 7 с.181, 183
Контрольна робота №4
**************************************
Як долучитися до Google Classroom?
КОД ВІРТУАЛЬНОЇ КІМНАТИ - knyjnwr
Немає коментарів:
Дописати коментар