середу, 15 березня 2017 р.

ЗАСІДАННЯ ТВОРЧОЇ МАЙСТЕРНІ

   
 Навчальний предмет «Українська мова» посідає особливе місце серед шкільних предметів, бо є не лише об’єктом вивчення, а й засобом навчання, а отже, і потребує рішучішого переорієнтування процесу оволодіння учнями знаннями про мову й формування мовних, мовленнєвих умінь і навичок до повноцінного засвоєння всіх ліній змісту мовної освіти, визначених Державним стандартом, – мовленнєвої, мовної, соціокультурної і діяльнісної (стратегічної).
        14 березня у Новопразькій загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №2 відбулося засідання творчої майстерні «Використання елементів «перевернутого навчання» на уроках української мови і літератури».
    Учасників майстерні гостинно зустріла директор школи Федяєва Н.А. та розпочала засідання творчої майстерні вітальним словом.
       Учитель української мови і літератури Новопразького НВК Бугайова Н.А. презентувала книги Кена Робінсона «Школа майбутнього» та Майка Роза «Скетчноутинг».




          Компетентність сьогодні вважається передумовою успішної самореалізації випускника в суспільстві й передумовою розвитку самого суспільства, адже компетентнісний підхід передбачає активну участь школярів у процесі навчання, зокрема, широке використання самостійної роботи, а також роботу в парах, невеликих групах, проектну діяльність, тобто спрямування освітнього процесу на формування й розвиток ключових і предметних компетентностей особистості.  Наталія Анатоліївна розповіла про STEM-освіту в Україні.




            Методист відділу освіти Олександрійської РДА Симоненко В.В. ознайомила учасників творчої майстерні з питанням «Змішане навчання. Тренди в освіті».






         Навіть найкращу теорію потрібно підтвердити практикою. Вчитель української мови і літератури Новопразької ЗШ І-ІІІ ступенів №2 Коритько Т.Г. запросила учасників творчої майстерні на показовий урок української мови в 6 класі «Прикметник. Повторення та узагальнення вивченого». Тетяна Григорівна вдало застосувала ротацію за станціями та використала цікаве відеозавдання. Учні, об'єднані в групи, виконували тестові завдання за комп'ютерами, працювали самостійно та з учителем. У  кінці уроку кожна група звітувала, презентуючи проект.
     








Немає коментарів:

Дописати коментар